lørdag den 8. september 2012

Liberty og nye bukser







Maskinen kører i et væk herhjemme. Den anden dag fik jeg lavet mønster til nye bukser til Bastian, samt klippet fire par bukser til ham. Indtil videre er to par syet færdige.
De sorte på billedet har fået neondetaljer bagpå og på lommen på siden.
Mønstret har jeg lavet efter er par jeans han har, der sidder rigtig godt og ellers med inspiration fra Danefæ's bukser i babyfløjl.
Det har kostet mig ca 30kr pr par at sy dem selv, hvilket giver en dejlig fornemmelse i maven:)




Se lige en gang hvad min gode markedsveninde har bragt med hjem fra London til mig! Lækker Liberty-lækkeri.
Nu er spørgsmålet så bare hvad jeg skal sy af det?!




Lidt flere ugler er det også blevet til:)
Den næste ugle der er klippet, blivet en mere minimalistisk udgave i grå/sort med neon. Den bliver fin!

- Posted using BlogPress from my iPhone

2 kommentarer:

  1. Puha, hvor har du bare været effektiv. Meget imponerende - og en smule misundelig ;-)

    SvarSlet
  2. Hehe tak;) selvom der ryger lidt igennem maskinen, synes jeg altid jeg har dårlig samvittighed over alt det som bare ligger og venter;)

    SvarSlet