onsdag den 11. juli 2012

Hyggedag

I dag har Bastian fået lov til at være hjemme, da jeg skulle have besøg af en rigtig god veninde, som jeg lærte at kende for 10 år siden, da jeg gik på skrædderskole i Sønderborg.
Desværre ser vi hinanden alt for sjældent, men når vi ses er det som om at vi ikke har været væk fra hinanden.
Hun havde sin yngste datter med, som er et halvt år yngre end Bastian, men som allerede snakker noget mere end ham. De to hyggede rigtig, selvom at Bastian ikke lige er vandt til at dele sit legetøj med andre, gik det nu meget godt.
Jeg fik lige bagt nogle hurtige lækre muffins eller ved ikke om det er cupcakes, er ikke helt klar over hvad forskellen er eller om der er forskel? Men godt smagte de i hvert fald:)
I morgen står den på møde i a-kassen - gisp! Det er spændende. Jeg har ikke været inde i det system siden at jeg blev færdigudlært for 7år siden. Er dig heldigvis kun for en begrænset periode, så på den måde føler jeg mig ret heldig og lettet, at jeg inden for en meget overskuelig fremtid, kan se en ende på det!
Rigtig god aften derude!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar