lørdag den 8. oktober 2011

 Vi sidder i bilen på vej op til Frederikshavn, til mine forældre. Bastian er fuldt optaget af Kaj og Andrea på skærmen. Ja vi har overgivet os og har købt et sæt skærme til bilen. Har ellers af en eller anden grund altid været lidt imod det, men det er, når alt skal siges ret smart og en god måde at holde Bastian beskæftiget på. Kører jo meget op og nede i landet, da Bastians bedsteforældre bor i hver sin ende af Danmark. Det er i hvert fald en succes indtil videre og gør at vi ikke nødvendigvis skal køre på de tidspunkter hvor Bastian skal sove.

I går fik jeg så med nogle siliconesutteholdere til MAM sutter/suttesnore. Ville oprindeligt have haft dem i gennemsigtig klar silicone, men havde de ikke det sted jeg fandt dem. Så måtte "nøjes" med disse lækre farver!!
Har lidt i overskud, så hvis der er nogen som er interesseret i lidt, sælger jeg dem for 9kr pr. stk plus porto.
Havde også bestilt metalclipse i hjertefacon og runde, men de var kommet til at sende forkert, så modtog normale clips i stedet for hjerte. Så nu venter jeg på at de rigtige bliver sendt til mig (dem de havde sendt forkert har jeg fået lov at beholde, kan man jo altid bruge og god service! )

Ingen kommentarer:

Send en kommentar