fredag den 23. juli 2010

Lidt flere poser + andet godt

Fik lige lavet et par ugleposer færdig her til aften.
Vi skal på besøg ude hos en veninde, mand og to børn.
De var for lææænge siden hjemme hos os, da vi stadig boede i Sønderborg, hvor vi gik igang med at lave et par pudebetræk til børnene. De valgte selv stoffet og så fik jeg lov til at sy.
Var jo så meningen at jeg ved lejlighed skulle sy dem sammen, så de kunne få deres puder. Men har gået og tænkt over det, at de kan bruge en alt-mulig-pose til meget mere, end på en pude inde i deres værelse. Derfor er de nu syet om til små poser, som de begge skal have i morgen. Er sikker på at de nok skal falde i god jord!
Vil lige ha bikset en lille kosmetikpung sammen i morgen formiddag til moderen, istedet for en blomst. Har en idé til hvordan den skal se ud, men nu må vi se, kan jo hurtigt nå at ændre mening;)

PS. Har søreme fået en Cherry on Top award af Christine fra Frk. TURKIS. Er rigtig beæret! Vil en af de nærmeste dage kigge nærmere på den og sende videre. Den kræver nemlig lidt tænke arbejde fra min side;)

PPS: Det er en stor dag i dag for vores lille trekløver af en familie. Bastian har taget sine første "kravletag". Det er så fedt!! Og det bedste ved det hele er, at jeg optog det med min mobiltelefon! Er ellers helt vildt længe siden at jeg har optaget ham med den, men tænkte at det kunne jeg da lige gøre og vups, så kravlede han en par "skridt". Hvor heldig har man lige lov at være!? Så dejligt!

4 kommentarer:

  1. Det er så stort, når de små poder begynder at kravle - De bliver lige pludselig så store:o).
    Hvor er de ugler dog bedårende - Dem kan man da ikke andet end at holde af:-).
    Vh. Louise

    SvarSlet
  2. Hvor er det nogle flotte ugler, og god ide med poserne, det skal nok blive populært.

    SvarSlet
  3. Helt vidunderlige ugler du får sat sammen.Dejlig forskellige i udtryk. De børn der skal have dem bliver sikkert glade - og moderen med:)
    Selma

    SvarSlet
  4. Louise:
    Ja det er bare så fantastisk! Bekræfter bare en i, endnu engang, at man skal nyde hvert øjeblik med dem. For det går bare så stærkt!!
    Mange tak:)

    Fru Christensen:
    Mange tak:) De blev rigtig glade for dem og kom med mange gode ideér til hvad de kunne bruges til.
    Drenge sagde: " Neej jeg har fået en sæk!". Lød så skægt!

    Selma:
    Tusind tak! Ja det blev bare super glade og gjorde moderen også;)

    SvarSlet