fredag den 2. juli 2010

Boys Month og ternede knickers

Christine fra Frk. TURKIS har taget et super initiativ og gjort juli måned til Boys Month, en måned med drengeting i alle afskygninger.
Jeg har meldt mig til det, da jeg har sidste måned på barsel og håber at få lavet en masse lækkerier til Bastian, i løbet af måneden.
Tag et smut forbi Christines blog og læs mere om Boys Month og meld dig til.

Har fået lavet Bastians ternede bukser færdig.
Synes det er blevet super fede!! Modellen er lavet ud fra armybukserne jeg lavede i sidste uge. Dog med lidt mindre detaljer på.
Forlommerne er fx "falske", da han jo alligevel ikke bruger lommer endnu.
Der er ikke baglommer på og lommerne på siden af benene er lavet som boxlommer, dog uden boxeffekten.

5 kommentarer:

  1. Hvor er de super fede. Er det et mønster du selv har tegnet?

    SvarSlet
  2. Mange tak:)
    Ja har jeg, eller det vil sige at selve grundformen egentlig bare er tegnet af efter et par andre bukser han har, som sidder rigtig godt. Og så er lommer og overskæringer så tegnet på mønsteret bagefter.

    SvarSlet
  3. Lækre bukser på en lækker model! Sælger du denne model?
    God dag fra Selma

    SvarSlet
  4. Hej Selma,
    Undskyld det sene svar.
    Pga af tidspres lige nu, laver jeg ikke til salg pt, men man kan altid spørge og så vil jeg se på det:)
    Kh Catrine

    SvarSlet