torsdag den 22. juli 2010

Besøg af en ganske særlig person

Har en dag haft besøg af en meget særlig veninde og hendes 2 dejlige børn, som for ca 6 år siden hjalp mig til at ændre mit liv radikalt!
Vi har ikke set hinanden i godt 5 år og i dag lavede vi en lynhurtigt aftale, da jeg i går fandt ud af at hun var i Kolding og jeg jo tilfældigvis lige er flyttet hertil.
Ihh hvor var det dejligt at se hende igen. Der er løbet meget vand igennem bækken siden da, men samtaleemner var der stadigvæk nok af.
Hun vil altid have en ganske særlig plads i mit hjerte og glæder mig afsindigt meget til at se hende igen, forhåbentlig inden alt for længe.´Vi har allerede lavet en lille aftale om at Jens, Bastian og jeg skal en tur til Færøerne engang næste år og besøge hende og familien. Har altid gerne ville derop, så ville jo være en super mulighed.

Og se en gang hvad jeg fik af hende. Hele 3 lækre armbånd som hun selv har lavet. De er bare for fede. Glæder mig til at skulle bære dem
I morgen kan jeg, i anledningen af Boys Month, byde på en DIY på hvordan man laver lækre bukser til baby/børn ud af ens aflagte jeans.
Godnat og sov godt derude:)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar